En liten update från Edward S.

Nu blev det visst en inaktiv period här på bloggen. Har inte kännt att jag haft något vettigt att skriva om, och vet inte om jag har det nu heller. Jag tänkte iaf titta in och berätta att jag lever, för er som bryr er.

Vad är nytt i mitt liv då? Tänkte på allvar börja leta efter ett annat jobb nu eftersom jag börjat bli så jävla trött på nätterna. När man nickar till framför ratten flera gånger i veckan är det inte riktigt lika kul längre.. Hade varit så himla skönt med ett dagsjobb, så att man kan få sova normala tider igen. Annars umgås jag med mina favoriter om dagarna, chillar med serier och tränar. Det börjar dessutom dra ihop sig för vår första fopollsmatch! Spring Gego vs. Munkedals Mesar. Jag tror det säger sig självt vilka som kommer vinna den matchen! Idag är det exakt 2 veckor tills jag fyller 24. Usch, vet inte om jag vill bli äldre. Men ibland blir det inte som man vill här i livet!

Jag vill bli kär igen, det hade varit så himla mysigt! Den där pirrande känslan i magen.. Jag känner att jag har haft fruktansvärt tur med kärleken tidigare i mitt liv, för nu har jag märkt hur jävla svårt det kan vara att hitta någon man faller för. Någon som dessutom vill ha en själv. Men det där kan man nog inte riktigt tvinga fram, det kommer väl när tiden är rätt. Glädjer mig iaf att det blir ljusare och ljusare. Om bara den här jävla snön kunde försvinna hade det ju varit helt underbart! Ge mig vår för fan!

Igår var jag inte mig själv. Jag förvandlades tillfälligt till Edward Scissorhands! Var på inflyttningsfest/maskerad hos Jennifer och Tobias, och det var grymt skoj! Dock lite dåligt med folk som tog maskeraddelen på allvar, men vi var ju några stycken som vägde upp det iaf. ;) Så fort jag har fått tag på lite bilder ska ni få se hur fantastisk snygg jag var! Tack Sara för hjälpen med sminket! =)

Nu ska jag lägga mig i soffan och se om Legend of the Seeker kan vara något för mig. Ha det göttans!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Typ du, jag, Tobbe och Elin =)

Och tack för att du var grym, helt klart bäst!

Får fixa bilderna i veckan =)

2010-02-02 @ 00:01:08
URL: http://kissemurran.blogg.se/
Postat av: Sara

Ingen orsak babe ;)

2010-03-02 @ 00:07:02
URL: http://saraliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0