Change

Det händer visst inte så mycket här på bloggen, varken med det nya utseendet eller nya inlägg. Jag kan dock påpeka att jag inte har gett upp den, man kan säga att jag varit inne i en liten viloperiod. Gå i ide kallas det när mina vänner i skogen gör samma sak. Stora förändringar har skett i mitt liv sen jag senast skrev, så det kankse är dags att berätta om dom för att få er lite i fas med mig.

Det första (och bästa) som kunde hända mig har hänt. Jag har blivit kär. Min lägenhet delas numera med en Sara Kajsa Maria Axelsson och jag kunde inte vara lyckligare. Vi firade två månader tillsammans igår och det har varit två underbara månader. Tiden har gått fort men det känns som om vi kännt varandra i evigheter. Du betyder otroligt mycket för mig och jag känner att detta är början på något stort. Jag älskar dig, Sara. <3



Det andra som hänt är att jag äntligen tagit mig i kragen och planerat några år framåt i mitt liv. Till hösten kommer jag sluta med detta helveteskörandet på natten och istället börja att studera till lärare. Matematiklärare på gymnaisenivå på Högskolan Väst för att vara mer exakt. Det var ett riktigt svårt beslut att fatta, det är en stor grej som omfattar många år framöver, men det känns ändå som om jag valt rätt. Har även äntligen fått gjort ett besök på skolan och det jag sett av den går ju verkligen inte att klaga på. Det känns braaaaa! Björn goes pluggis igen, it's going to be LEGEN - wait for it - DAAAAARY!!



En annan rolig sak som jag har framför mig är en resa till Alanya vecka 24. Jag, Sara, Johan, Fager, Sofia och Alexandra kommer göra stället osäkert och det kommer bli så jävla grymt! Jag kan ju säga utan att överdriva att jag ser fram emot det förjävla mycket. Härligt att få en liten tjuvstart på solbrännan också, man kan ju hoppas att vi sedan kommer hem till en strålande svensk sommar.



Apropå sommar så fortsätter den i sedvanlig ordning med ett besök till den lilla orten Arvika i juli. Det vankas festival igen och det kommer bli awesome även detta år. Stora namn som Robyn, Teddybears, Kent och Familjen tillsammans med många fler artister kommer göra denna tillställning till något för historieböckerna! Men vi får inte heller glömma alla goa vänner som ska med, minst lika viktigt för en lyckat fesival. Ser även fram emot den morgonsolvarma ölen och leran. ROCK!



Annars är det mycket som också är precis som vanligt i mitt liv. Jag tränar mycket, och utomhussäsongen för fotbollen har precis dragit igång. Det är riktigt härligt att våren äntligen är här! Om mindre än en månad är det dessutom dax för det årliga Göteborgsvarvet. I år är det är sjunde gången jag ställer upp och det ska bli lika roligt som alltid.



Det var en liten sammanfattning om mitt liv just nu och vad som händer. Sådär, nu är vi up to date igen.. fan vad skönt! Ska försöka vara lite mer aktiv här nu framöver så håll tummarna för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0