En bra dag.

Tänkte skriva ett inlägg igår, men det var helt enkelt så mycket igår att jag inte hann. Det är något som hör till ovanligheterna för mig, då jag brukar ha på tok för mycket fritid om dagarna annars. Men tänkte berätta lite om gårdagen. Det var nämligen så att jag träffade en gammal tjejkompis, som jag inte har haft riktigt kontakt med på jag vet inte hur länge. Till och med är det så att det var min första tjejkompis. =) Det var riktigt trevligt att träffas igen, och jag hoppas det blir fler gånger framöver nu!

Min mobilkamera fungerar över förväntan!


Efter min trevliga date så var det dags att sticka hem och ladda med lite middag, för sen på kvällen var det dags för bugg igen! Och oj vad jag har väntat med skräckblandad förtjusning. Det var väldigt annorlunda mot det jag buggat tidigare, men jag tror man kommer in i det snabbt. Riktigt kul var det! Man blir glad i hela kroppen efteråt. =)

Tänke skriva lite om trötthet också, som nu har fått en ny innebörd för mig. Denna veckan har jag sovit fruktansvärt dåligt, ca 4.5-5 timmar per natt, vilket suger! Jag har inga problem att somna efter jobbet, men sen vaknar jag för tidigt och då är det helt jävla omöjligt att somna om. Frustrerande? JA! Speciellt eftersom man går som en zombie hela dagen. Detta i kombination med ovanligt hård träning har tagit på kroppen denna veckan. Så nu sitter jag här och känner precis varenda liten fiber i varje muskel, och dom är på väg att gå ut i strejk!
Trist, för jag är samtidigt fruktansvärt rastlös, och har ingen större lust att sitta inne hela dagen. =( Men jag vägrar låta denna dagen bli en dålig en.. jag ska göra mitt bästa för att den ska bli bra! Jag klarar mig fan själv!

Peace out, homies!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

okej, later kul! det ska jag verkligen se till att testa :D

2009-09-17 @ 17:49:58
URL: http://wilsonisydney.blogg.se/
Postat av: Maria

Fantastisk bild asså!! Modell nästa mabey baby?!

2009-09-17 @ 17:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0