Snart helg!

Nu sitter jag hemma hos pappa i henån, men alla andra har gått och lagt sig. Om ca en halvtimme är det dax för jobbet igen, men det är sista natten sen kommer min otroligt långa helg! Jag ser faktiskt fram emot imorgon, och det känns skönt. Det verkar luta åt fest hemma hos mig, var det tag sen nu! Hoppas på många trevliga människor, och sen en tur ner på stan kankse. =)

I mitt huvud är det full rulle som vanligt nu för tiden. Men på något sätt känns det som om jag slutar bry mig snart. Det är det enda sättet jag kan må bra på. I slutändan när jag malt igenom alla möjliga och omöjliga scenarion i mitt huvud kommer jag alltid fram till samma slutsats. Att jag inte har något val. Det är lixom bara att gilla läget, eller gå och dra på det och må dåligt istället. Det är tröstande på något rått och brutalt sätt, vetskapen om att man inte har något val.


Bjuder på denna bilden. ^^

 

"we want to be one, i know we are
if i am the sky, then u are my star"

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0