Bloody Sunday

Jag känner mig riktigt duktig som har bloggat aktivt nu senaste veckan! =) Go Björn!
Igår var det fest hemma hos mig som gällde, och det var allt ett gött gäng som vanligt. Sen bar det av till trägårn där det var tema Housevision. Riktigt grym musik och stora skärmar vid dansgolvet, häftigt.  Sen massa trevliga människor där också gjorde ju inte saken sämre. Så man kan kortfattat säga att kvällen var lyckad.

Idag är det söndag igen, dagen efter. Jag hatar dagen efter det roliga. När man rycks tillbaka till verkligheten igen, till vardagen. Och man vet att man har en hel arbetsvecka framför sig. Suck! Men det blir väl bättre antar jag..
Dagens tack vill jag ge till Alexandra, för pratstunden. Och för att du inte bara säger det man vill höra utan det man behöver höra.

Sen släpper Infected Mushroom nytt album på tisdag, det ser jag fram emot väldigt mycket. Har redan hört några av låtarna som dom lagt upp på internet och det verkar otroligt lovande. Det är ett litet ljus i mörkret just nu, vilket känns skönt.


Enda vettiga bilden på mig från festen. Jag gör mig inte bra på bild längre. :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

"Enda vettiga bilden på mig från festen. Jag gör mig inte bra på bild längre. :P"



Kanske har med att göra att ditt självförtroende ligger på botten efter dumpningen? :p

2009-09-07 @ 00:36:43
Postat av: Anonym

Nae, mitt självförtroende är det inget fel på. Att jag blev lämnad berodde inte på mig, eller att det skulle vara fel på mig på något sätt.

2009-09-07 @ 04:38:56
Postat av: Jennifer

Haha, så mycket idioter det finns i världen!

Ja att det skulle vara Björns fel att han blev dumpad? icke! Hon vet inte vad hon går miste om!



Och synd jag inte kunde vara där, min pluggis-sida tar över mig, hehe..

Och efter förra helgen kan man med gott samvete ta några vita helgen :P

2009-09-07 @ 11:46:31
URL: http://kissemurran.blogg.se/
Postat av: björn

Det tror jag hon vet.. jag kan vara en rätt okej kille ibland. =) Men ibland blir det inte som man vill i livet ändå..

2009-09-07 @ 12:18:27
Postat av: Alexandra

Jag gör så mycket min lilla hjärna är kapabel till, haha! :P

Nej men seriöst, allt jag säger och gör är för att jag bryr mig om dig. Jag är glad att du känner att jag hjälper dig på ett eller annat sätt.

Som jag sagt innan, det gör ont att se dig må dåligt, och är du glad, så är jag glad.

Dagens sanning. <3

2009-09-09 @ 21:07:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0