Only this moment

Jag måste bara få bjuda er på denna underbara sång innan jag går och lägger mig. Det är en sån där låt som jag blev kär i första gången jag hörde den, och som jag vet att jag aldrig kan lyssna sönder. Den ger mig rysningar och skapar ett otroligt välbehag. Eller för att citera battlestar galactica: "..it made me feel happy and sad, all at the same time." Så sätt er ner, ta ett djupt andetag och njut av detta underbara stycke musik.




Clouds in my head have been parted with grace,
by the voice of an angel revealing her face.
And her words they make sense and I do understand,
falling in love isn't part of a plan.

Forces within me mix reason with lust,
 but I'll try to accept it and not make it worse.
'Cause I know I might lose it by taking the chance,
But love without pain isn't really romance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0