Led mig ut ur dimman någon

När jag tänker tillbaka på de senaste dagarna ser jag bara en jävla dimma.. Har inte gjort något annat än att se på Battlestar Galactica. Jo förresten.. idag tog jag mig faktistk en kort promenad. Se där ja! Men åter till Battlestar Galactica. Den serien har tamigfan allt. Action, snygga brudar, hjältar, robotar, ftl (faster than light) -motorer, religion, politik, rätt och fel och kärlek! Vissa serier connectar du bara med, och du känner att du förstår exakt. Man kan fan lära sig en del om mycket annat genom att se på riktigt bra serier. Just nu är jag glad att jag har Battlestar Galactica.. men snart har jag kollat färdigt på den... snyft. :( Får hoppas att den leder mig ut ur dimman innan dess..

Jaha.. annars då? Jobb som vanligt snart.. det mesta är som vanligt, fast ändå inte. Försöker allt jag kan för att inte tänka på vissa saker och på vissa människor. Går väl sådär. Jobbiga känslor dyker upp inom en.. som man vet måste hantera innan allt kommer bli bra.

Fick en fundering om man kanske följer "5 stages of grief" även i min situation. :P Scrubs ftw! =)  Isåfall önskar jag hoppa direkt till Acceptance please! Hade gjort allt mkt lättare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0