Nystart, yes plz!

Idag var jag och kollade in en ny lägenhet, en tvåa på tureborg. Den var riktigt nice faktiskt, långt över förväntan. Tack Jennifer och Malin för att ni var mitt moraliska stöd. ^^ Jag ska fundera lite, men jag är lite småsugen på att ta den. Känner verkligen att jag behöver en nystart. Ett miljöombyte hade gjort susen för mig tror jag. Det är ju det här med alla minnen och så.. hade vart skönt med något helt nytt. Inga gamla bilder som kommer upp i huvudet av att man bara bor där man bor.

Nej, det är dax för mig att bli mig själv igen. Jag har inte riktigt varit samma Björn de senaste 2 månaderna, och jag hoppas jag inte vart alltför jobbig att ha med att göra. Ska göra mitt bästa för att ni ska få se den gamle positiva Björnen igen. Han finns där, bara det att han har haft lite semester. =) Jag har ingen anledning kvar att gå och deppa lixom. Det är dax att börja leva igen tror jag. Med blicken mot horisonten och med varje dag som bjuder på nya möjligheter så ska jag segla vidare i mitt liv. ^^ (Försöka iaf)

Hoppas även att vissa personer kan växa upp och inse hur livet funkar. Men men.. hade faktiskt inte förväntat mig något annat. Tråkigt är det dock. Men det är bortom min kontroll nu.. jag orkar inte bry mig. Rätt brukar bli rätt i slutändan ändå.

Haft en mysig kväll hos mammsen nu med hemmagjord pizza och grejer. Övergödd är en bra beskrivning på mitt tillstånd just nu. Snart är det dax för sista jobbdagen (natten?:P), och sen är det helg! =) Hoppas på fest imorn. Är lite svårt nu när jag helt plötsligt inte kan ha fler fester hemma hos mig, men jag håller tummarna för att jag hittar någon annan festsugen själ imorgon man kan raida!

Så.. Ny lägenhet? Kanske nått extrajobb om man har tur? Annars kanske plugga någon strökurs vid sidan om nattjobbet? Sen eventuellt resa nästa år? Beror på hur det går med planeringen. :P Sen plugga något smart? Skaffa feta jobbet? YÄ! Möjligheterna är oändliga! Det ska bli skönt med en nystart!


The winner takes it all.. bitch!

Kommentarer
Postat av: Lisen

things change thats a part of living! jag röstar för ny lägenhet :)

2009-10-17 @ 13:48:43
URL: http://900318.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Jag tycker du skall ta lägenheten, skitfin!

Och minns Mammas hemmagjord pizza, gött är inte ens förordet!

Tycker gamla Björn skall komma tillbaka =)

Han är bättre än detta =) Kram

2009-10-18 @ 11:51:50
URL: http://kissemurran.blogg.se/
Postat av: Fager (Xarlequin)

Ey, närmare till mig om du bor där också!

2009-10-21 @ 03:22:13
URL: http://xarlequin.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0