Björn tipsar: Vibrasphere - Breathing Place

Här kommer jag då med ett sånt däringa musiktips igen! Denna gången är det riktig avlsappningsmusik som gäller. =) Ta en kopp te, och sätt dig ner och slappna av till denna låten. Vibrasphere är mycket kända inom den elektroniska musikvärlden och har fans över hela världen. Det är två killar från Uppsala som skapar musiken, som man kan klassa som progressive trance/ambient. Jag har lyssnat rätt mycket på dom förr, och nyligen upptäckte jag denna låten som jag tycker är en av deras bästa. =)


 

Imorgon är det fest igen. :P Men det är ju kul så då är det bara att köra på! Känns dock som om man lever endast för helgen nu. Och min helg är väldigt kort. Jag hoppas jag kan få ordning på min vardag snart, måste verkligen ta tag i saker. It's just so damn hard! Känns som om jag har ett stort hål inom mig. Måste hitta något att fylla tomheten med.

 

Öl tex. Öl är gott! ÖL! Mmmmm.. Men det kan jag bara dricka en dag i veckan. :P Ska nog ta och börja med en frukostöl. Bättre start på dagen kan man nog inte få. True story!

 

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0