I gotta feeling

Ja nu var ännu en vecka över och en ny har precis börjat. Lite mörkare ute, men jag tjänade en timme i helgen så det får det vara värt! =)

Igår var det äntligen dags för Magnus omtalade inflyttnignsfest, och det var ju bara hur trevligt som helst! Som vanligt var det ju folket som gjorde festen, så tack alla som var där! Kvällen fortsatte sedan på Cheers där vi träffade fler trevliga typer. =) Efter att ha gjort stan osäker så samlades vi ett litet gäng hos Magnus för efterfest, och det var supermysigt. Låg och kollade på roliga youtubeklipp, och det var längesen jag skrattade så mkt så jag fick ont i magen. :D Q.E.D, kvällen var lyckad! Jag länkar till kvällens peppvideo, hur grym som helst! Blir på gott humör direkt när jag ser alla dessa glada tjejer och killar! :D





Vill också passa på att tacka alla mina kära vänner som gör mig till den jag är. Ensam är verkligen inte stark, och jag är såå glad att jag har er alla! Ibland är det skönt att bli påmind om att det finns folk som bryr sig. Extra tack till Jennifer för att du är en sån fin vän, jag vet att du alltid kommer ställa upp för mig. Du är en pärla! (F)

För övrigt känner jag att det borde hända något inom en snar framtid. Rock bottom är inte långt ifrån. Fo sho! Men det är nog bra, för det är där jag behöver hamna innan det vänder. Fått mig en del tankeställare denna veckan, vilket också är bra. Innan har tankarna bara flugit runt utan att jag kommit fram till nåt vettigt.

Hmm vad mer? I brist på annat att göra så har jag fortsatt att kolla på One Piece där det tog slut sist. Det är också en sak som alltid får mig på bra humör, oavsett hur jag mår. Så härnäst: GOMU GOMU NOOO.. SOFFLÄGE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0