Grattis Jessica!

Bara för att jag är en sån härlig vän (och för att jag har lite att göra :P) så tänkte jag tillägna detta inlägg till en tjej som fyller år idag! Grattis Jessica Therese Johansson på 19-årsdagen! =) Jag önskar dig en riktigt härlig dag med mycket uppvaktning!

Jag skulle kunna skriva en hel bok om dig Jessica, men det har jag varken tid eller plats för just nu. Men jag hoppas att du vet att trots allt som hänt så kommer jag alltid vara din vän så länge du själv vill det. Du är en helt underbar person och din skönhet överträffas bara av din härliga personlighet! Och det är inte bara jag som tycker så, det vet jag. Problemet är bara att du måste inse det själv.

Nu är du 19 år gammal, en sån där meningslös mellanålder. Men å andra sidan så blir du 20 om ett år, och efter det är pensionen nästa sak att se fram emot. Så passa på och njut av livet! ;)

Avslutar med denna vackra bilden och ett stort HIPP HIPP HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

"Jag är normal.. bara lite speciell. :D"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Henne!!

2009-10-30 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0