Halloween 2009

Sitter uppe hos Johan in da bronx, försöker vänja mig lite smått vid mitt nygamla bostadsområde. =) Denna helgen har varit helt underbar, den bästa på mycket mycket länge. Hade ledigt en extra natt från jobbet, vilket känns som en lyx när man är van vid 1-dagarshelger.

Fredag var det inflyttningsfest för Bex och Pernilla. Alla gamla vänner samlades och käkade tacos och drack lite. En mycket trevlig tillställning. Trots att jag inte träffat flera av er på jättelänge så kände jag mig så hemma, och det var väldigt skönt. Försökte fiska lite folk som ville ut på krogen sen, men utan större resultat. Så jag tog mitt pick och pack och drog ner till Sara. Där var det jag och 3 söta tjejer, kan väl säga att jag trivdes rätt så bra. ^^ Jag blev pimpad med en mycket mycket vacker utklädnad, som någon lurade i mig att jag skulle komma in gratis med. Det gick ju inte riktigt enligt planen och jag såg ut som ett mobboffer resten av kvällen.. men det skiiiiiiiiiter vi i. :P Jag hade kul iaf!

Lördagen var jag inte alls bakis faktiskt. Dagen spenderade jag med jakob nere i stan och på torp, där vi jagade maskeraddräkt till honom. På kvällen skulle vi nämligen hem till Jennifer på maskeradfest! Trevliga människor och många snygga utklädnader gjorde även denna kvällen lyckad. Jag sprang som en jojo mellan Cheers och Harrys.. vad gör man inte för att träffa alla sköna människor. :P

Nu sitter jag och deppar över vädret. Skall tydligen vara sån här skit hela veckan. Kul.. not. Sånt här väder får mig att tänka tankar jag inte ska tänka. Tankar jag förbjudit mig själv att tänka. Men denna veckan har jag stora planer för, så den kommer bli bra ändå i slutändan. Just hang in there!




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller med fredagen va riktigt nice! Det va Lääääänge sen vi va samlade sådär "gamla gänget" å vår partykiller han ger gänget en viss vuxenpoäng, men det skadar inte alla gånger. samuel är ju trots allt fortfarande med på ett hört och tynger ner poängen ;) Vi ses på Onsdag! Wihoo! =)

2009-11-02 @ 22:07:31
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: Fager (Xarlequin)

Tummen upp!

Hör av dig om du vill hitta på något aktivt! =)

2009-11-03 @ 03:04:15
URL: http://xarlequin.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0