Fredag den 13:e

Nu sitter jag här hemma i lägenheten. Det är första gången på över en och en halv vecka som jag sover här, så det känns lite konstigt. Men detta är inte mitt hem längre, så är det bara. Kallt och jävligt är det här med.. brrr. Ska krypa ner under varma täcket om en stund.

Idag är det fredag den 13e, och jag kan verkligen inte bry mig mindre. Dock verkar det som om resten av Sveriges befolkning har någon form av efterblivet tankesätt när det gäller skrock. Har suttit och lyssnat på Vaken med P3 som vanligt på jobbet, och dagens ämne handlade ju såklart om detta. Jag blev lite mörkrädd när jag hörde vissa som ringde in, vad är det för fel på folk egentligen!? Vissa verkar helt ärligt tro att man får olycka av att lägga nycklar på bordet, eller när en svart katt går över vägen. Nån var helt övertygad om att han hade fått 7 års olycka när han råkade krossa en spegel, och att denna olycka hade upphört samma dag fast 7 år senare. Hallå eller..

Ne, folk borde veta bättre. Idag ska jag se till att gå under så många stegar jag bara kan, slänga alla jävla nyckelknippor jag kan hitta på alla bordfanskap jag ser och gärna krossa en spegel någonstanns. Sen ska jag hoppa fallskärm, köra i 160 me bilen och slutligen spela upp halva min förmögenhet på lotto.

Nu byter jag ämne helt tvärt. Jag har bestämt mig för att bli lite snäll mot min kropp. Jag har helt enkelt bestämt mig för att inte inta någon mer alkohol eller nikotin för resten av detta året. Det kommer göra gott för både träningen och hälsan. Gissar att jag kommer må ungefär 357% bättre vid nyår. Fan va gött!

Mitt goda humör har fått sig en liten törn, men det är bara tillfälligt. Jag mår inte dåligt, jag är bara lite bitter.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Razamataz

Skrock. Jag har det ultimata beviset. Min bror är född på en fredag den 13:e. Och är brukar vi kalla Ole-Dolykan. Hela han är e olycka. Så skrocken är där av en anledning, det är en dålig dag. VSB

2009-11-13 @ 09:52:16
Postat av: Bjoorn

Du kan vara en dålig dag! Om han delar din dna så är det nog därför som allt skiter sig för honom. Skyll inte på en stackars oskyldig liten dag! hihihihihi. Puss på dig rasmus

2009-11-13 @ 18:08:53
URL: http://melodrama.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Låter bra tycker jag!

Kommer bli samma för mig, dock tvingat, haha :P

Puss

2009-11-16 @ 06:35:07
URL: http://kissemurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0