Björn tipsar: Daniel Bedingfield - If You're Not The One


Fick höra denna låten en natt på radion. Det är en av de kärlekslåtar som berör mig djupast. Den är så himla vacker och jag blir sådär lagom jobbigt rörd varje gång jag hör den. :P Jag blev jätteglad av att bli påmind om den för jag hade nästan glömt bort den, var så många år sen jag hörde den sist. Jag önskar jag kunde få ur mig precis dom där orden. Tänk om man kunde skriva sånna texter. Underbart! Vill gärna dela med mig av den till er, hoppas ni gillar den lika mycket som jag.



<3

Kommentarer
Postat av: Lina

Den är jättefin den låten :)



Du har bra smak.

2009-11-08 @ 17:54:27
URL: http://saraliina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det var väl den som Eddie sjön på Idol? Underbar låt! =)

2009-11-09 @ 18:49:30
URL: http://kissemurran.blogg.se/
Postat av: von der F

japp! den låten är en av min favvos.. =D

2010-01-19 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0