Wawawiva!

Nu var det änna ett tag sen jag skrev här, så tänkte att jag får väl lämna ett avtryck så att bloggen inte ruttnar bort. Tiden har bara runnit iväg känns det som, har fortfarande spenderat den mesta av tiden uppe på Tureborg. Är nu inne på min tredje nyktra vecka, och jag mår alldeles prima. Fast jag ska erkänna att jag varit bra sugen på en öl eller tre ett par gånger.


Helgen som precis passerat var riktigt rolig. På lördagen så åkte jag ner till götet och träffade delar av gamla gänget. Det var kul att festa med dom igen, precis som förr. Fick höra av Samuel att han saknade mig när jag är full.. vet inte riktigt hur jag ska tolka det. xD Vi spelade Mario Kart, Flux och Roborally. Lite senare på kvällen brakade Samuels roomie in med en massa partyfolk. Träffade några gamla ansikten från skoltiden i Henån, det var inte heller fel. Vi gick ut på kvällen och hamnade på något trångt och tråkigt ställe med massa brats. Suck tänkte jag och det gjorde tydligen dom andra också, för någon fick den briljanta idén att vi skulle gå till Wandas. Sagt och gjort, efter att ha kollat upp vägen dit, (Tack Gud för google earth i mobilen) så styrde vi kosan mot denna oas. Kanske ska lämna ute detaljerna, men jag kan väl säga att det var en minst sagt intressant upplevelse. :P


Nu sitter jag alltså här hos Johan där jag bott den senaste månaden. Inatt är det sista natten jag slaggar här, för imorn så ska jag FUCKING FLYTTA! Jag tror inte ni förstår hur jävla skönt detta kommer bli för mig. Det kommer vara jobbigt att ta steget, både fysiskt (Varför tog jag en lägenhet på sjunde våningen) och psykiskt. Men när jag kommit  iordning med allt så kommer det bli så jäkla bra! Har redan fått mig en förfrågan om att få en inneboende, även om jag fortfarande har svårt att ta det på allvar.. ;) Hur som helst kommer det bli kanoners i nya lyan. Återkommer med mer info och bilder så fort vi fått ordning på allt! Nu ska jag sova så jag orkar med allt imorn. =)

Puss å kram å nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hade jag vetat att ni skulle till Vandas hade jag lätt följt med, oavsett hur trött jag var ;)

Lägenheten kommer bli såå bra =)

2009-12-01 @ 16:52:08
URL: http://kissemurran.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är allvarlig ;)

2009-12-08 @ 21:59:33
URL: http://saraliina.blogg.se/
Postat av: Sara

Du ser, mig ska man ta på allvar! ;D Är glad att du tog lägenheten :)

2010-04-24 @ 03:30:53
URL: http://saraliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0