Sankta Lucia osv..

Ja då var ännu en vecka snart över, dagarna bara rusar förbi. Idag är det Lucia, och jag har förgäves försökt få lite julstämning. Det går inte så bra. Har sprungit runt med en tomteluva hela dagen, inbillar mig att det hjälper lite. Pappa, farmor, farfar och Kim var här precis och fikade med mig, det var iofs supermysigt. VTD bjöd även på fika natten till igår, men deras julhälsning lät lite sådär halvärlig. "Sankta Lucia osv.. Mvh oss på kontoret" Geez, tack VTD! Trots detta är julstämningen ändå långt borta just nu. Varför är det så? Jag minns jularna när man var yngre och man gick som i ett enda stort lyckorus hela december. Det var en helt annan grej då. Kanske är det bara så att man får acceptera att man växer upp. :P Men jag ska inte sluta kämpa, jag kommer nog finna julstämningen tillslut!

Har haft en supermysig helg, bara tagit det lugnt. Trevligt sällskap och massa godis, serier och filosoferande.  Kan inte bli bättre! =) Har fått upp gardiner i vardagsrummet och sovrummet idag, nu fattas bara köket. Men det ska nog komma upp i veckan. Har även fått upp lite porrbelysning i sovrummet, I like! ;) Lägger upp bilder här sen. Så nu är det snart klappat och klart för inflyttningsfesten nästa vecka. Känns som om det kan bli mycket folk, men kommer bli kul som fan!

Har även haft en liten fundering på att ta ut mina piercingar i läppen. Det hela började med att jag tappade kulan till ringen förra helgen, så jag tog ut den helt. Sen testade jag att ta ur den andra med och gick runt med det nu i veckan. Det kändes helt okej ändå, och såg inte fel ut heller. :P Dock är jag rädd att jag ser för snäll ut.. haha. Känns som om jag framstå som lite snäll som det är redan, så piercingarna bidrar väl till en lite mer badboy-attityd. xD Sen så gillar jag ju dom såklart. Men skulle gärna vilja ha lite åsikter från er som läser! Vad tycker ni?

Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på protonradio och det är bara för mysigt i min lägenhet just nu! Trivs så himla bra. =) Nu fattas bara någon som vill hålla mig sällskap också. (A) Snart blir det nog laga mat, sen kolla på Chuck. Nya favvoserien, bara så jävla bra! :D Sen blir det kanske lite dota ikväll med johan och fager, om inget annat dyker upp. Och sen börjar en ny vecka igen. Nya tag!

Peace!


 

Min fiiiina lägenhet! =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar också den där "riktiga" julkänslan, när man LÄNGTAR MASSOR, Väntar på tomten och hoppas på snö! Jag hoppas Oliver kan få oss att få lite julstämmning tillbaka så småningom, än är han ju alldeles för liten för att fatta nått så i år blir det ingen julkänsla alls att hänga i granen! Nu blev jag sådär fyndig igen! :P



Va fint du har fått det! Jag har längtat som bara den efter fest! Ska bli skit kul, nu va det alldeles för länge sedan! Kram!

2009-12-13 @ 20:45:52
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: Sara

Porrbelysning <3

2009-12-19 @ 01:31:16
URL: http://saraliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0