AJ!

Jag har ont i mina lår. Något fruktansvärt ont också. Det känns ungefär som om dom har blivit överkörda av tjugotvå långtradare. Men ni kan vara lugna, det har inte hänt. Däremot har jag spelat något som kallas för fotboll, eller fopoll i folkmun. Vi är ett tappert gäng som nu två onsdagar på raken har samlats och utfört denna ädla sport. Utan domare då såklart, precis som Gud ville. Jag har ju en klar fördel då jag är ungefär 3 gånger så stor som alla andra och med lemmar som räcker tvärs över halva kortsidan. Det man saknar i smidighet får man ta igen i storlek. Det har alltid varit mitt motto. Höhö. Så nu sitter jag här med feberkänningar i kroppen och ont i mina stackars ben, priset man får betala för att ha kul. Men jag tänker allt fortsätta spela. Snart kan vi ju börja tävla för fan! :D

Igår började vi köra nya distrikten på jobbet, och det gick väl helt okej för att vara första natten. Speciellt med tanke på att jag bara har haft en karta att köra efter innan, och att allt ser helt annorlunda ut när det är kolsvart ute. För det är verkligen kolsvart ute i bushen på Orust. Väntar bara på att se första älgen. Kunde kryssa av rådjur, hare och katt igår. Tur att man är pro på att köra bil så att man kan undvika alla eventuella hinder som kan tänkas blockera vägen. Sängen lockar något extremt nu, men jag får allt snällt vänta några timmar till.

De senaste 3 veckorna har jag mer eller mindre bott hos Johan på Tureborg. Har umgåtts väldigt mycket med två små tjejer vid namn Lina och Sara, och det är mycket tack vare dessa som jag mår såpass bra som jag faktiskt gör nu. Takes my mind off things. Jag uppskattar ert sällskap väldigt mycket. Det känns skönt att ha fått ett helt nytt kompisgäng, det var precis vad jag behövde. Nya ansikten lixom. Det en är bra utveckling i mitt liv. S

Annars händer inte så värst mycket just nu. Är rätt lungt i ungefär en vecka till då det brakar igång med flytt! Det kommer bli otroligt skönt och jobbigt samtidigt. Men jag kommer se det som en nystart i mitt liv, nu ska det gamla ut och nytt in. Det kommer bli bra. Jag hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Va fasen är det jag hör!? Nya ansikten, vi "gamla" som har så fina nyllen... Hur kan man behöva byta ut eller få in nya? JAG FATTAR INGENTING? ;D Skönt att höra att du mår bättre, en BJÖRNkram till dig.



(hoho humorn är på topp, du förresten, behöver ni mer fotbollsligister så vet jag en kille med ett gammalt ansikte som kanske är lite intresserad ;) )

2009-11-19 @ 10:03:42
URL: http://malin87.blogg.se/
Postat av: magnus

Fopoooll!! :D

2009-11-19 @ 20:03:37
Postat av: Sara

Åååh, vad gullig du är min nalleBjörn :D

2009-12-08 @ 22:01:17
URL: http://saraliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0