Reality Check

Hat, ilska och arga tankar
Sårad, inåtvänd och bitter
Förvirrad, ensam och vilse i världen
Iskalla nätter
Minnen, glädje, värme, kärlek, kyssar
Ditt leende..


Reality check.

Det är för mkt känslor inom mig. Det bubblar och har sig och är inte angenämt på något sätt!
Det känns som om jag väntar på att den första dagen på resten av mitt liv ska börja.



Jag är oftast väldigt nöjd och stolt över mig själv, men den senaste tiden har det inte riktigt varit så. Ibland önskar jag bara att vissa sidor hos mig var lite annorlunda, för det hade gjort saker så mkt enklare. Men å andra sidan.. då hade jag ju inte varit jag, right?

Längtar verkligen till flytten nu. Den 1 december smäller det, och jag kan knappt vänta! Kommer bli så obeskrivligt skönt utav flera olika anledningar. Jag tror det blir väldigt bra.

On another note, vad händer på halloween? Har lite olika erbjudanden jag går och fundear på. Och vad ska man klä ut sig till? :O Förslag tack!

Och till de som tar åt sig: Om du är så jävla korkad att du inte inser att du vunnit miljonvinsten så är du fan inte värd den. Dagens visdomsord från mig.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

KOM HIT! =)

Hmm, ingen aning.. kanske brandman, kan inte Svante fixa ngt? Eller snickare..

Hmm, ingen aning! :P

Puss

2009-10-24 @ 19:00:20
URL: http://kissemurran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0